نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کلید ورود ده‌ لیخت به یوونتوس پیدا شد

کلید ورود ده‌ لیخت به یوونتوس پیدا شد

 

راضی کردن آژاکس برای خروج ماتیاس ده‌لیخت برای یوونتوس پر هزینه‌تر شده و این باشگاه برای کاهش مبلغ مدنظر هلندی‌ها آماده است تا از راه‌حلی جدید در مسیر تحقق این انتقال استفاده کند. روزنامه Tuttosport در گزارشی با اشاره به آخرین وضعیت پروسه مذاکره برای انتقال کاپیتان آژاکس به یوونتوس، از احتمال استفاده از ستاره جوان بیانکونری برای خاتمه دادن به این مذاکره خبر داده است:

 

باشگاه یوونتوس امیدوار است تا روز چهارشنبه داستان جذب ده‌لیخت به انتها رسیده و این بازیکن جوان پرتغالی برای انجام تست پزشکی به تورین بیاید. این امیدواری در صورتی رنگ حقیقت به خود می‌گیرد که باشگاه آژاکس مبلغ پیشنهادی یووه را پذیرفته و یا حاضر به جابجایی ده‌لیخت و مویس کین باشد.

 

برگ برنده یووه برای انتقال این مدافع 20 ساله به ایتالیا، توافق شخصی با خود بازیکن است. امری که باشگاه‌های بارسلونا، پاری‌سن‌ژرمن و منچستر سیتی قادر به انجام آن نبودند. همین توافق شخصی می‌تواند سران یووه را حتی با وجود تداوم مذاکرات مالی با سران آژاکس در موقعیت برتری قرار دهد.

 

آخرین بسته پیشنهادی یووه مبلغ 55 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش بوده که مطابق انتظار از طرف باشگاه آژاکس مورد پذیرش قرار نگرفته است؛ چراکه این باشگاه درنظر دارد با فروش ده‌لیخت به مبلغ 75 الی 80 میلیون یورو، تراز مالی چند سال آینده خود را افزایش دهد.

 

روزنامه ورزشی پر تیراژ شهر تورین در ادامه گزارش خود آورده است:

 

در صورتی که یوونتوس مایل به پرداخت هزینه 75 الی 80 میلیون یورویی مدنظر آژاکس نباشد، می‌تواند از گزینه مویس کین استفاده کند، چرا که آژاکس قبلاً تمایل خود را برای جذب مهاجم جوان ایتالیایی اعلام کرده بود. از سوی دیگر با توجه به اینکه هر دو بازیکن جوان از یک مدیر برنامه یعنی مینو رایولا استفاده می‌کنند و اگر آنطور که در گزارش‌ها آمده، ساری خواهان به‌کارگیری دیبالا در بالاترین سطح باشد، امکان خروج کین احتمال بیشتری خواهد داشت.

 

گفتنی است مویس کین پیشنهادات بزرگی از سایر باشگاه‌ها نظیر اورتون نیز داشته هرچند تا ژوئن سال 2020 با یووه قرارداد دارد.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: